6 grudnia. Przedsmak magii Bożego Narodzenia i pierwsze prezenty, które dzieci znajdują o poranku obok swoich łóżek. Od siedemnastu lat to również dzień, w którym każdy z nas, kto włączy o 18:45 Polsat, przywdziewa niewidzialną, czerwoną czapkę Świętego Mikołaja i pomaga chorym dzieciom - podopiecznym Fundacji Polsat. A to wszystko oczywiście za sprawą Mikołajkowego Bloku Reklamowego, organizowanego przez Telewizję Polsat i Biuro Reklamy Polsat Media. Podczas dotychczasowych szesnastu edycji udało się zebrać ponad 20 milionów złotych! Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację chorych dzieci. Od 21 listopada w Polsacie oraz stacjach Grupy Polsat będą emitowane specjalnie przygotowane ogłoszenia, zachęcające widzów do obejrzenia Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Autorzy spotu pokazują w nich, że każdy z nas ma magiczną moc pomagania w myśl prostej zasady: im więcej będzie nas przed telewizorami, tym większą kwotę zbierzemy dla potrzebujących dzieci. W produkcji widzowie zobaczą wyjątkowe, animowane renifery, przygotowane przez studio Orka. W nagraniach wzięła udział także wraz ze swoją mamą 6-letnia Maja, podopieczna Fundacji Polsat. Oczywiście nie mogło zabraknąć Świętego Mikołaja, w którego rolę w tej edycji wcielił się Piotr Gąsowski, prowadzący show "Twoja Twarz Brzmi Znajomo". W spotach zachęcających do obejrzenia Mikołajkowego Bloku Reklamowego biorą udział także Dorota Gawryluk, Dyrektor Pionu Informacji i Publicystyki Telewizji Polsat oraz Jarosław Gugała, jeden z najbardziej znanych i lubianych dziennikarzy Telewizji Polsat. - Włącz Polsat, 6 grudnia o 18:45. Ten prosty gest już od 17 lat ma niesamowitą moc. Dzięki niemu Fundacja Polsat może wspierać m.in. leczenie i rehabilitację swoich podopiecznych. Za tę ogromną pomoc dziękujemy wszystkim widzom, którzy co roku tak licznie zasiadają przed telewizorami by obejrzeć Mikołajkowy Blok Reklamowy. W tej edycji mamy drobną zmianę, nasz etatowy Mikołaj - Pan Krzysztof Kowalewski, który jest z nami od samego początku, wybrał się na krótki "urlop". Ale znalazł idealne zastępstwo, swojego przyjaciela, Piotra Gąsowskiego - mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat. Kampania została zrealizowana przez Telewizję Polsat. Producentem spotów jest Krzysztof Hansz, a reżyserem - Maciej Kozłowski, natomiast animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka. Dodatkowo akcja będzie komunikowana w telewizji internetowej IPLA, radiu MUZO.FM, na nośnikach DOOH oraz na profilach społecznościowych Grupy Polsat i Fundacji Polsat.