Od debiutu sięga przede wszystkim po dzieła klasyczne, które poddaje reinterpretacji i próbie odnalezienia w nich współczesnego kontekstu. Zrealizował Don Juana Moliere'a w Teatrze im. Horzycy w Toruniu (2001), w teatrach krakowskich inscenizował dwukrotnie sztuki Mikołaja Gogola Rewizora w Teatrze Bagatela (2002) i Ożenek w Teatrze im. Słowackiego (2004). We wrocławskim Teatrze Polskim wyreżyserował spektakl Mit.Kordian według dramatu Juliusza Słowackiego (2005). W 2006 roku przygotował dla Teatru Bagatela (Scena na Sarego 7) Końcówkę, a 2007 roku zrealizował Othella, za którego na Festiwalu Sztuki Reżyserskiej "Interpretacje" w Katowicach został nagrodzony dwoma "Złotymi Mieszkami" oraz nagrodą dziennikarzy. W 2002 sięgnął po raz pierwszy po współczesny dramat przygotowując Życie Yasminy Rezy w Teatrze Polskim we Wrocławiu. Dwa lata później w Teatrze im. Mickiewicza w Częstochowie wyreżyserował komedię Ca-sting Rafała Kmity. W 2004 roku przedstawił uwspółcześnioną wersję Requiem Wolfganga Amadeusza Mozarta na II Festiwalu Sacrum-Profanum, a rok później na tym festiwalu wyreżyserował widowisko muzyczne Romeo i Julia z muzyką Sergiusza Prokofiewa. W 2009 roku w Teatrze im. J. Słowackiego w Krakowie wyreżyserował Beatrix Cenci Juliusza Słowackiego, która wygrała plebiscyt publiczności m.in. w kategoriach: najlepszy spektakl, najlepsza reżyseria. W 2010 roku zrealizowany w Warszawie spektakl multimedialny Era Schaeffera (widowisko przygotowała Fundacja Przyjaciół Sztuk Aurea Porta) collage oparty na twórczości Bogusława Schaeffera, reprezentował Polskę na Festiwalu Fringe w Edynburgu. Portal Edinburgh Spotlight określił Erę Schaeffera jako "wspaniałe widowisko ku czci oryginalnego talentu". O kilku lat reżyseruje dla stacji telewizyjnych koncerty, festiwale oraz telewizyjne show.