Czy zdarza się, że nieprawidłowo odczytujesz intencje swoich rozmówców i w ten sposób dochodzi między Wami do nieporozumień? A może sam jesteś przekonany, że wyraziłeś się jasno, a tymczasem okazuje się, że Twój rozmówca zrozumiał to, co powiedziałeś zupełnie inaczej? Wyeliminowaniu takich błędów służy szkolenie "KOMUNIKACJA I PERSWAZJA czyli jak skutecznie porozumiewać się z innymi". Znaleźć w nim można podpowiedzi jak lepiej rozumieć swoich rozmówców, jak interpretować ich zachowania a także bardziej świadomie budować z nimi relacje podczas rozmowy. Podczas szkolenia można nauczyć się jak radzić sobie z trudnym rozmówcą, czy jak skutecznie przekonać innych do swoich racji. W szkoleniu omówione zostały również zasady mowy ciała, czyli komunikacji pozawerbalnej. Uważny uczestnik szkolenia dowie się jak świadomie kształtować swój wizerunek i pozna wybrane techniki wywierania wpływu na innych. Efektywnemu osiąganiu własnych celów w negocjacjach, przy zachowaniu dobrych relacji z partnerem, służy z kolei szkolenie "NEGOCJACJE czyli jak zmienić nieufność we współpracę". Podczas szkolenia można dowiedzieć się czym są negocjacje i jak się do nich prawidłowo przygotować. Wśród konkretnych podpowiedzi znajdują się m.in. porady jak bronić się przed nieczystymi zagraniami przeciwnika negocjacyjnego lub jak znajdować rozwiązania, które mogłyby być korzystne dla wszystkich stron biorących udział w negocjacjach. Można dowiedzieć się jak dojść do porozumienia gdy spierające się osoby mają zupełnie inne zdanie na ważny dla nich temat. Wiedza zawarta w szkoleniu powinna okazać się przydatna nie tylko podczas negocjacji biznesowych ale niemal w każdej życiowej sytuacji - w codziennych kontaktach z rodziną, na zakupach, w szkole, w pracy. Tematy szkoleń opracowane zostały w atrakcyjnej formie ze scenkami fabularnymi, dialogami, ćwiczeniami wspomagającymi przyswajanie i utrwalanie zdobywanej wiedzy. Szkolenia zawierają również testy dzięki, którym można porównać swoją wiedzę przed i po zakończeniu szkolenia. Najważniejsze informacje z całego szkolenia zebrane zostały w podsumowaniu w pliku PDF. Szkolenia "KOMUNIKACJA I PERSWAZJA czyli jak skutecznie porozumiewać się z innymi" oraz "NEGOCJACJE czyli jak zmienić nieufność we współpracę" już w najbliższy poniedziałek i wtorek (23, 24 czerwca) w Gazecie Prawnej. www.gazetaprawna.pl //