Autobus dla posłów ma mieć klimatyzację, także postojową, fotele materiałowe montowane na podeście, uchylno-rozsuwne, z podłokietnikami składanymi. - Żadnych ekranów plazmowych, systemu nagłaśniającego, toalet i tak dalej. To jest podstawowy autokar, jaki można w tej chwili na rynku kupić - zarzeka się minister Jan Węgrzyn z Kancelarii Sejmu. Poza tym, jak podkreśla autobus będzie nieduży. Będzie miał od 19 do 24 miejsc w wersji podstawowej. - A dla mnie wersja podstawowa, to jest autokar, który ma dwie rzeczy; klimatyzację i wygodne siedzenia. I nic więcej - dodaje. Jakie warunki ma spełniać autobus dla posłów? - tunele klimatyzacyjne z półką bagażową, panele indywidualne z nadmuchem, oświetleniem i nagłośnieniem- przegroda za fotelem kierowcy- elektryczny podnośnik szyby drzwi kierowcy- lusterka zewnętrzne podgrzewane i regulowane elektrycznie- radio z odtwarzaczem CD i MP3 wraz z instalacją i głośnikami dla kierowcy i pasażerów- tachograf cyfrowy z legalizacją- przedni stopień wejściowy obniżony, oświetlony (wejście dla pasażerów)- izolacja termiczna i akustyczna ścian bocznych i sufitu przedziału pasażerskiego- oświetlenie wewnętrzne pojazdu do jazdy nocnej i postojowe- pełne okna z atermicznymi przyciemnianymi szybami- zasłonki okien pasażerów- podłoga z wykładziną antypoślizgową- pogłębiony bagażnik- fotele materiałowe montowane na podeście, uchylno-rozsuwne, z podłokietnikami składanymi- zagłówki przy wszystkich siedzeniach- 3 punktowe pasy bezpieczeństwa przy wszystkich fotelach- luk dachowy z wyjściem awaryjnym- kolor nadwozia grafitowoszary metalik lub srebrny metalizowany- koło zapasowe- komplet opon zimowych wyprodukowanych w 2014r pasujących rozmiarem i przeznaczeniem do felg zamontowanych w pojeździe Tomasz Skory CZYTAJ TAKŻE NA RMF24.PL