Tylko siedem internetowych podmiotów w Polsce może pochwalić się wynikiem przewyższającym 20 milionów realnych użytkowników każdego miesiąca. Są to Google, YouTube, RASP, Wirtualna Polska, Facebook, Allegro, a od stycznia tego roku także Interia. Stały wzrost Liczba realnych użytkowników Interii rośnie z każdym miesiącem. W czwartym kwartale 2020 roku średnia miesięczna liczba RU wynosiła 19,7 mln (o 1 mln RU więcej niż w trzecim kwartale 2020 roku), by w styczniu 2021 osiągnąć wyniki przekraczający 20 mln. Wynik ten udało się wypracować dzięki synergiom, jakie płyną z obecności Interii w Grupie Polsat oraz z szeregu działań podjętych przez portal – zwiększenia liczebności redakcji serwisów Sport, Wydarzenia i Pomponik, uruchamiania nowych jakościowych projektów, jak ekologiczna Zielona Interia czy Weekendowy Magazyn Tygodnik. Całość tych zmian wspiera największa w historii Interii kampania reklamowa pod hasłem "Portal, który towarzyszy mi każdego dnia". Wynik jest konsekwencją zmian - Wyniki badania nie są dla nas niespodzianką, lecz oczekiwaną konsekwencją zmian właścicielskich, trafnych decyzji biznesowych oraz ciężkiej pracy i wytrwałości. Internet współtworzymy od ponad dwóch dekad, doskonale wiemy, czego oczekuje polski internauta i wiemy, jak mu to dostarczyć, a przynależność do Grupy Polsat pozwala nam jeszcze lepiej wykorzystywać ten potencjał – mówi Artur Potocki, Prezes Zarządu Grupy Interia.pl. Według badania Mediapanel w styczniu 2021 roku strony i aplikacje całej Grupy Polsat-Interia przyciągnęły 20,1 mln realnych użytkowników, którzy wygenerowali 1,71 mld odsłon. Grupa Interia to czołowy gracz na polskim rynku mediów nowej generacji. Co miesiąc niemal 20 mln osób korzysta z dostępu do najświeższych informacji, ciekawostek i rozrywki oraz z najlepszego sposobu komunikowania się̨ ze światem. Grupa Polsat Portal INTERIA udostępnia bogaty wybór najwyższej jakości serwisów informacyjnych, multimedialnych, społecznościowych i komunikacyjnych. W skład Grupy Interia wchodzą̨ także serwisy tematyczne, które gromadzą̨ użytkowników o różnorodnych zainteresowaniach i potrzebach. Od lipca 2020 roku Grupa Interia wchodzi w skład Grupy Polsat, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w kraju.