Sylwestrowa Moc Przebojów w grupie komercyjnej 16-49, uwzględniając widownię transmisji równoległej na 3 antenach: Polsatu, Polsatu 2 i Polsatu News, uzyskała udziały na poziomie 29,4 proc. versus 28,8 proc. udziałów Sylwestra Marzeń w TVP2 i TVP Polonia. Najwięcej osób przed ekranami Polsat zgromadził około północy. Wśród widzów w wieku 16-49 Sylwestrową Moc Przebojów oglądało wtedy aż 42,30 proc. (Polsat, Polsat 2, Polsat News), co dało Telewizji Polsat pozycję lidera. W tym samym czasie Sylwester Marzeń z Dwójką (TVP 2, TVP1, TVP Info, TVP Polonia) oglądało tylko 30,16 proc. widzów w tej grupie. Biorąc pod uwagę całkowitą widownię przed telewizorami (4+), północ z Telewizją Polsat na antenach Polsat, Polsat2, Polsat News, witało prawie 5 milionów 300 tysięcy widzów, a z Telewizją Polską toast wzniosło 5 milionów 900 tysięcy osób (TVP2 i TVP Polonia z uwzględnieniem łączeń z widzami TVP1 oraz TVP Info). Milion widzów więcej W porównaniu z ubiegłym rokiem Sylwestrowa Moc Przebojów zyskała milion widzów. Średnia minutowa widownia w grupie 4+ to ponad 3,8 miliona, z udziałami 24,9 proc. (na wszystkich 3 antenach łącznie), co daje 1 milion widzów i prawie 5 punktów procentowych więcej niż przed rokiem. "Ta sama chwila" hitem Prawdziwą furorę zrobiło wśród widzów wspólne wykonanie przez Beatę Kozidrak, Marylę Rodowicz i Dodę utworu zespołu Bajm "Ta sama chwila". Na profilach społecznościowych (FB, YT) stacji jest on najchętniej odtwarzaną piosenką Sylwestrowej Mocy Przebojów (3,2 mln wyświetleń w ciągu ostatnich dni). Występ samej Dody to 2,5 mln wyświetleń, a przeboje Michała Wiśniewskiego i Michała Szpaka odtwarzano ponad milion razy! "Wszystkim artystom, którzy u nas wystąpili, dziękujemy z całego serca. Dziękujemy również naszym widzom! Czekamy na Was w przyszłym roku" - przekazali organizatorzy.