Tytuł Agencji Interaktywnej Roku przyznają w specjalnym głosowaniu przedstawiciele branży interaktywnej. Do ostatecznej rozgrywki zakwalifikowano trzy agencje. Oprócz nagrodzonej agencji HYPERmedia nominacje dostały firmy: AMG.net oraz Artegence. - Nagroda IMPACTORA i tytuł Agencji Interaktywnej roku 2002 to dla HYPERmedia bardzo ważne wyróżnienie i niezwykle istotny komunikat od branży. Jesteśmy zaszczyceni tą nagrodą. Traktujemy ją niezwykle ambicjonalnie tym bardziej, że została przyznana po raz pierwszy. To duże wyzwanie i odpowiedzialność przed całą branżą oraz klientami. W dalszych działaniach będziemy koncentrowali się na poszerzaniu rynku i budowaniu świadomości możliwości, jakie daje Internet. Dziękuję klientom, którzy pozwalają nam na pójście zawsze o krok do przodu, nie boją się nowych rozwiązań i wierzą w możliwości sieci. Nagrodę dedykuję całemu zespołowi HYPERmedia oraz Ś.P. Elżbiecie Rumowskiej z PKO Banku Polskiego - mówił wzruszony Sławomir Stępniewski, prezes agencji HYPERmedia, po odebraniu statuetki podczas gali Konferencji Impactor, jaka odbyła się 11 lutego. Firma HYPERmedia działa na rynku interaktywnym od 1996 roku. W tym czasie zdążyła sobie wypracować pozycję lidera w Polsce. Jej udział rynku przekracza 20 %. W ciągu zaledwie kilku lat działalności HYPERmedia zaskarbiły sobie zaufanie tak poważnych firm, jak PTC Era, PKO Bank Polski SA, Grupa PZU, Hewlett Packard, Oracle Polska, Procter & Gamble i wielu innych. Oprócz projektowania i tworzenia serwisów www, agencja przeprowadza internetowe kampanie promocyjne i jest jednym z czołowych brokerów reklamy internetowej w Polsce. Jako jedna z niewielu oferuje klientom najnowsze narzędzia badawcze do mierzenia skuteczności i optymalizacji działań reklamowych w Internecie. HYPERmedia niejednokrotnie wprowadzała do Internetu innowacyjne formy reklamy i do chwili obecnej wyróżnia się nowatorskimi rozwiązaniami.