Na tyle urzędnicy wycenili koszty udostępnienia informacji w odpowiedzi na pytanie jednego z mieszkańców, zaskoczonego tym, że stale rośnie cena tego przedsięwzięcia. - Na początku inwestycja miała kosztować ok. 30 mln zł, a jak przyszło do konkretów, okazało się, że będzie to 71 mln zł, powiedział gazecie Marcin Kowalczyk.Petent podał swój adres mejlowy, licząc na to, że otrzyma dokumenty pocztą elektroniczną. Przeliczył się. W odpowiedzi na pismo, urzędnicy stwierdzili, że udostępnią mu dokumenty po wpłacie 19 270,80 zł. Na tę kwotę składa się opłata za ksero dokumentów (1090 zł za 3636 stron) i opłata skarbowa za poświadczenie kopii dokumentów z oryginałem w wysokości 5 zł za stronę (w sumie 18 180 zł). Wątpliwe, by mieszkaniec Pruszkowa wyłożył taką kwotę.