Sklep internetowy PGG notuje największy ruch podczas sesji sprzedażowych w godzinach 15.30 - 17. Wówczas generowanych jest ponad 380 tys. zapytań, co oznacza ok. 140 tys. użytkowników w jednej chwili. W tym czasie logowanie do serwisu trwa dłużej, a towar może zostać wyprzedany. Jak informuje Polska Grupa Górnicza, w ciągu 15 do 25 minut od zaoferowania sklep sprzedaje 20 tys. ton węgla. Zakupy w internetowym sklepie PGG. Z jakiej przeglądarki korzystać? PGG zaleca klientom logowanie się przed sesją zakupową, a następnie odświeżenie strony (jeżeli przeglądarka nie korzysta z automatycznego odświeżenia) po godzinie 16, by sprawdzić dostępność węgla. Klienci często zastanawiają się, czy przeglądarka, z której korzystają ma wpływ na szybkość zakupu. - E-sklep PGG S.A. przygotowany jest pod każdą dostępną na rynku przeglądarkę. Nie robiliśmy nigdy analizy, czy większe szanse zakupu mają tutaj klienci, którzy używają przeglądarki, np. Chrome czy Microsoft Edge i innych - wyjaśnia Marcin Spisak, dyrektor Zakładu Informatyki i Telekomunikacji PGG S.A. Sklep internetowy PGG. Jak przyspieszyć zakup węgla? Jak więc można przyspieszyć zakup węgla i miału w internetowym sklepie PGG? - Znaczący wpływ na realizację zakupu ma tutaj jednak głównie dostęp do szybkiego połączenia internetowego, rodzaj oprogramowania antywirusowego, które dodatkowo skanuje otwierane i odświeżanie strony oraz wydajność naszego sprzętu - mówi Spisak.