Czwarta edycja konkursu "Bezpieczeństwo dla wszystkich" odbyła się pod hasłem "Bezpieczeństwo pieszych to również nasza sprawa!". Sposób postrzegania przez dzieci problemów związanych z bezpieczeństwem i pomysły na ich rozwiązanie okazały się niezwykle ciekawe. Dzieci włożyły dużo serca i wysiłku w przygotowanie wszystkich prac. Firma Renault zdecydowała, że należy wykorzystać trud, zaangażowanie i pomysłowość najmłodszych. Z plakatów powstały ciekawe wystawy, które ozdobiły część salonów Renault. Dodatkowo na wystawach prezentowane są prace 5 tegorocznych finalistów wydrukowane w formie plakatów B-1. Takie plakaty otrzymają we wrześniu także klasy finałowe do zorganizowania kampanii edukacyjnej na terenie szkoły i okolicy. W tegorocznej edycji konkursu uczestnicy skupiali się na ryzyku, na jakie narażeni są piesi. Dzieci w ten sposób upominają się o poprawę bezpieczeństwa pieszych i protestują przeciw nieodpowiedzialności dorosłych. Wyraźnie potępiają pijanych kierowców, złe oznakowania i nie oświetlanie ulic, brawurę i lekkomyślność dorosłych. Prace najmłodszych są bardzo różnorodne, niektóre katastroficzne, inne znów humorystyczne. Najmłodsi szczerze mówią o tym, co w ruchu drogowym im przeszkadza i nakazują dorosłym poprawę tego stanu. Przedstawiają swój idealny świat, w którym dziecko na drodze jest bezpieczne. Renault już od wielu lat angażuje się w promowanie bezpieczeństwa na drogach. Konkurs "Bezpieczeństwo pieszych to również nasza sprawa" jest częścią kompleksowego, międzynarodowego programu edukacyjnego "Bezpieczeństwo dla wszystkich". Program ten, organizowany i finansowany przez Renault, zyskał aprobatę Ministra Edukacji i wielu autorytetów w zakresie bezpieczeństwa na drodze. W czwartej edycji programu "Bezpieczeństwo dla wszystkich" wzięło udział ponad 72 000 polskich dzieci z ok. 3 000 szkół. W sumie akcja objęła już 320 tys. polskich dzieci.