Rafał Dymek z Fundacji imienia Roberta Schumana zaznacza, że rocznice sprzyjają Polsce, ale nie można na nich opierać całej kampanii. Uważa, że powinniśmy chwalić się czymś, co wyróżnia nas spośród innych krajów Europy. Na przykład, w kontekście problemów ekonomicznych południowej Europy można pokazać szybki rozwój polskiej gospodarki.Rafał Dymek dodaje, że powinniśmy pokazać jak bardzo polskie społeczeństwo i gospodarka zmieniły się w ciągu 25 lat.MSZ na kampanię promocyjną naszego kraju chce wydać około 30 milionów złotych. Doktor Jarosław Górski, specjalista od marketingu terytorialnego wskazuje, że za tę sumę można dobrze wypromować nasz kraj. Ekspert zaznacza jednak, że pieniądze te muszą zostać dobrze spożytkowane. Przypomina, że współczesne kampanie reklamowe wykorzystują media społecznościowe i zaangażowanie internautów w promowanie wartości, z którymi się identyfikują.Akcja miałaby odbyć się w pierwszej połowie przyszłego roku. Karol Tokarczyk