Pierwsze zgłoszenia pojawiły się w poniedziałek przed godziną 13:00 i od tego momentu ich liczba drastycznie wzrosła. Downdetector podaje, że otrzymał już ponad 1000 zgłoszeń dotyczących awarii w Alior Banku. Nie działa bankowość internetowa i mobilna "Ne mogę się zalogować do aplikacji", "ja nie mogę się zalogować na swoje konto w telefonie i na komputerze", "apka pokazuje błąd" - to tylko część z komentarzy, które możemy zobaczyć pod zgłoszeniami. W sprawie zareagował również sam bank. "Mamy awarię, przepraszamy. Występują trudności z logowaniem do bankowości internetowej Alior Online i mobilnej Alior Mobile. Pracujemy nad jak najszybszym udostępnieniem systemów. Będziemy informować was na bieżąco w tym poście" - czytamy na Facebooku banku. Pod wpisem pojawiło się wiele komentarzy. Jedna z klientek banku poinformowała, że ma także problem z płaceniem kartą przez internet. Problemy, jak twierdzą użytkownicy, nie występują jedynie podczas stacjonarnego płacenia kartą. Klienci wskazują, że nie jest to pierwszy raz, kiedy do awarii dochodzi akurat dziesiątego dnia miesiąca.