Dwoje młodych ludzi stoi pod trzepakiem. Podchodzi do nich diler i pyta: "Siema, chcecie kupić jakiś fajny towar?". Chłopak odprawia go słowami :"oddalam to pytanie", a dziewczyna komentuje sytuację mówiąc: "sorry, taki mamy klimat". Spot, który ma szanse stać się wiralem, pojawił się w sieci wczoraj. Na razie w serwisie YT obejrzało go niecałe 1,5 tys. internautów. 87 z nich postanowiło podzielić się swoimi opiniami w komentarzach. "Zastanawiam się kto podjął decyzję o nakręceniu takiego tragicznego materiału, oraz dlaczego zrobił to w taki sposób. I ile GIS zapłacił za realizację?" - to najbardziej kulturalne pytanie skierowane do twórców materiału. Koszt nakręcenia spotu interesuje wielu komentujących ("mnie ciekawi kto i ile przytulił za wyprodukowanie tej tragikomedii"). Jeden z nich wyraził nadzieję, że jego realizacja "nie kosztowała podatników więcej niż 300 zł", inny uważa, że zdecydowanie mniej ("spot też za 10 zł"). Część internautów doceniła jednak fabułę ("ej, trzeba przyznać, że trzyma w napięciu do samego końca", "Trzyma w napięciu do końca!! Filmweb 10/10") i chciałaby poznać kulisy kręcenia spotu ("Chciałbym zobaczyć making of", "Przepraszam bałdzo ale czy któryś z panów reżyserów tego świetnego kina komediowego mógłby zdradzić rąbka tajemnicy i powiedzieć jakiego telefonu zdecydowano się użyć do kręcenia tej wspaniałej produkcji?"). Wśród wielu złośliwych komentarzy znalazło się także kilka bardziej merytorycznych. Użytkownik o pseudonimie "JamalBGR" postanowił wypunktować błędy twórców ("postaram się wypunktować co z tym filmem jest nie tak"): - Sztywna gra aktorska - Nienaturalna sytuacja przedstawiona na filmie - Dialogi które przeczą zdrowemu rozsądkowi - Operator kamery dał ciała - Montaż leży i kwiczy (nierównomierna dynamika klipu, wygląda na losowy dobór ujęć) "Oddalam tę reklamę" - napisał jeden z komentujących, ale my jesteśmy ciekawi, co wy sądzicie o najnowszym spocie GIS? Jak rozwiązać problem dopalaczy? Dołącz do dyskusji!