Reklama

Reklama

Ministerstwo Środowiska na tropie gender

Ministerstwo Środowiska wycofuje się z publikowania serii spotów zachęcających do segregacji śmieci w ramach kampanii "Segregujesz... i śmiecisz mniej!". Oficjalnym powodem jest "miękkie wprowadzanie gender" oraz względy ekonomiczne.

Bohaterem w edukacyjnej kampanii, mającej zachęcać do segregacji śmieci, był krytyk kulinarny Maciej Nowak, który otwarcie przyznaje się do homoseksualizmu.

"Segregujesz... i śmiecisz mniej!"

"Segregujesz... i śmiecisz mniej!" to kampania, która powstała w 2014 roku na zlecenie wcześniejszego kierownictwa w Ministerstwie Środowiska. 30-sekundowe spoty były emitowane zarówno w telewizji, jak i w internecie. Na jednym z nich Maciej Nowak występował wraz z Wojciechem Modestem Amaro. Razem tłumaczyli małemu chłopcu zasady segregacji śmieci.

Względy ekonomiczne i ideologiczne

Nowe władze postanowiły wycofać serię spotów, na które wydano około 4 mln złotych. Swoją decyzję Ministerstwo Środowiska tłumaczy względami ekonomicznymi i ideologicznymi.

Reklama

- Na ten spot i na jego emisję wydano 4 mln złotych. My będziemy każdą złotówkę bardzo roztropnie wydawać - powiedział podczas piątkowej konferencji prasowej wiceminister środowiska Sławomir Mazurek.

- Jednocześnie, nie musimy tego ukrywać, że osoby, które biorą udział w tym spocie (...) są jednak w pewnym ruchu, który promuje ideologię, która jest jakby sprzeczna z tradycją i jest to ideologia gender. Ona w miękki sposób jest tutaj lokowana - dodał Sławomir Mazurek.

Śledź Dziki Kraj na Twitterze

Czekamy na Wasze polityczne memy

------

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy