Śledź Dziki Kraj na Twitterze Czekamy na Wasze polityczne memy Jak donosi "Dziennik Gazeta Prawna" spoty mają być emitowane do końca roku w prime time, czyli w czasie największej oglądalności, we wszystkich ogólnopolskich telewizjach. Cała kampania ma kosztować 2,7 mln zł. "Chcesz poznać nasz sekret? Dużo się ruszamy, zdrowo jemy, nie stresujemy się, nie używamy sobie. Więc jak chcesz mieć dzieci, weź z nas z przykład" - mówi w spocie króliczy lektor. Po chwili dodaje: "Wiem, co mówię, ojciec miał nas 63". - To fatalny pomysł, konotacje językowe z królikami i płodnością są jednoznacznie negatywne - uważa w rozmowie z "DGP" prof. Jerzy Bralczyk, językoznawca.Tak czy owak króliki mają zachęcić Polaków do prokreacji i zdrowego trybu życia.Spot został przygotowany przez Ministerstwo Zdrowia w ramach Narodowego Programu Zdrowia na lata 2016-2020. Za jego produkcję było odpowiedzialne studio Propeller Film.W 30-sekundowym filmie występuje aktor Andrzej Młynarczyk.