Izba Celna zapowiada, że przyjrzy się także i wrocławskiej sprawie, choć o reklamach bukmachera w czasie sobotniego meczu we Wrocławiu inspektorzy dowiedzieli się od dziennikarza radia RMF FM Macieja Stopczyka. - Zostaną podjęte odpowiednie kroki - zapewnia Marian Kruk z wrocławskiej Izby Celnej. Podobne sprawy wyjaśniane są już w kilku izbach celnych w całym kraju. Za większością przypadków promowania hazardu stoi jedna agencja reklamowa, do niej należą stadionowe bandy, na których w czasie meczów wyświetlane są reklamy. - Przed sobotnim spotkaniem próbowaliśmy jeszcze usunąć logo bukmachera z boiska - mówi rzecznik Śląska Wrocław Michał Mazur. Informowaliśmy firmę, że emitując reklamę bukmacherów internetowych, złamią prawo. Ale nie dostaliśmy odpowiedzi - wyjaśnia Mazur. Agencja interpretuje bowiem prawo po swojemu. Jak twierdzą, do czasu, gdy posłowie ostatecznie nie rozwiążą kwestii hazardu w internecie - a tak właśnie działa ich klient - nie łamią prawa, a jedynie korzystają z jego niejednoznaczności. Maciej Stopczyk