Wydawało się, że doskonale wyposażona i zmodernizowana placówka służy mieszkańcom. Tymczasem wielu z nich żali się na jakość usług przez nią świadczonych. Zbyt długie oczekiwanie w recepcji szpitala, źle stawiane diagnozy, skandaliczne zachowania lekarzy to tylko niektóre z wielu skarg. Dlatego gros chorych, którzy mają możliwość skorzystania z innego szpitala, jeździ tam prywatnymi autami. Dyrektor Generalny EMC S.A. Józef Juros na posiedzeniu Komisji Infrastruktury Społecznej Rady Powiatu Ząbkowiciego powiedział, iż zastanawia się, czy cześć tych niepokojących sygnałów leży po stronie firmy, gdyż ta włożyła ogromny wkład w poprawę jakości świadczonych usługi oraz stara się na bieżąco monitorować pracę szpitala. Po której stronie więc leży wina? Czy pacjenci są aż tak przewrażliwieni, czy personel nie przykłada się do odpowiedzialnej pracy? (il)