"Mimo podjętych przez nas kroków w celu pozyskania dodatkowych środków, nie możemy dłużej zapewnić wykonania świadczeń wskazanych w umowach zawartych z Klientami" - czytamy na stronie biura podróży. Marcin Kołodziejczyk, jeden z członków zarządu firmy, zapewnił RMF, że wkrótce do Polski wrócą wszyscy klienci biura, którzy przebywają za granicą. Niestety, są też tacy, którzy na swoją wymarzoną wycieczkę mieli wyjechać w najbliższych dniach. Biuro organizowało wycieczki m.in. do Egiptu, na Kos, Kretę, Majorkę, do Portugalii i na Rodos. - Ci z klientów, którzy zawarli z nami umowy, z który już nie możemy się wywiązać, powinni być spokojni o odzyskanie pieniędzy. Jesteśmy ubezpieczeni w Warcie, która wszczęła już procedurę odszkodowawczą - powiedział Kołodziejczyk. Wszyscy, którzy zawarli umowy z Big Blue mogą zgłosić się do dowolnego oddziału Warty w Polsce i tam starać się o zwrot wpłaconych pieniędzy. Big Blue zapewnia też, że wypłata odszkodowań nie jest uzależniona od liczby osób tj. nie ma limitu osób, po przekroczeniu którego Warta odmówi wypłat. Niezbędne jest, aby posiadali ze sobą dokumenty potwierdzające zawarcie umowy i dokonanie zapłaty za zamówioną imprezę. Centrala firmy mieści się w Jeleniej Górze przy ulicy Konopnickiej 21.