Trasa nr 352 jest jedyną drogą dojazdową do Bogatyni od strony polskiej. Była zamknięta przez dwa tygodnie, przez co do zalanej miejscowości można było dojechać jedynie przez Niemcy i Czechy. Prace przy odbudowie 750-metrowego odcinka były prowadzone przez 24 godziny na dobę. Na każdej zmianie pracowało 30 osób wykorzystujących 20 jednostek ciężkiego sprzętu. W pierwszej fazie odbudowy robotnicy musieli usypać wał pomocniczy, dzięki któremu udało się skierować rzekę Witkę do koryta. To właśnie woda z tej niedużej rzeki, po przerwaniu zapory na zbiorniku Niedów, poczyniła największe spustoszenia na trasie nr 352. Następnie przystąpiono do osuszania terenu i budowy nowego nasypu, a kolejnym krokiem było położenie warstw bitumicznych nawierzchni. W piątek sukcesem zakończyła się skomplikowana operacji wyciągnięcia tymczasowej przeprawy na Witce, która została zerwana podczas powodzi. Tymczasowy most ważył 150 ton i był częściowo wbity w dno rzeki. Do jego wyciągnięcia użyto ciężkiego sprzęt Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej, wojska oraz kopalni Turów. Obecnie w samej Bogatyni i innych dolnośląskich miejscowościach, które ucierpiały w sierpniowej powodzi trwa m.in. szacowanie strat, osuszanie budynków, odgruzowywanie ulic i oczyszczanie korty rzek. Do rozbiórki zakwalifikowanych zostało 60 budynków, w tym 30 mieszkalnych i 30 gospodarczych. Wciąż przeprowadzane są także ekspertyzy budowlane mostów i dróg.