W ramach projektu można skorzystać ze 120 godzin bezpłatnych szkoleń z zakresu kompleksowej i profesjonalnej obsługi klientów oraz kursów językowych. W projekcie mogą wziąć udział osoby pracujące w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach na terenie Dolnego Śląska. Zaplanowano przeprowadzenie 20 edycji szkoleń składających się z następujących modułów: - Warsztaty integracyjnjne; - Kurs języka obcego w biznesie; - Trening interkulturowy; - Warsztat ICT; - Trening: Standardy obsługi klienta w UE; - Trening: Obsługa "roszczeniowego" klienta; - Trening: Pierwsza pomoc. Zajęcia odbywają się w czasie wolnym od pracy, czyli w dni powszednie w godzinach wieczorowych oraz w weekendy. Jedna edycja szkoleniowa trwa około czterech miesięcy. Więcej informacji, formularz rekrutacyjny oraz Regulamin projektu znajdują się na stronie www.frdl-cd.org.pl oraz w Biurze Projektu: Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej - Centrum Dolnośląskie ul. Mennicza 1 we Wrocławiu.