W ramach kampanii antynikotynowej , filmy kierowane do młodszej publiczności, w których bohaterowie palą papierosy, będą opatrzone na wydaniach DVD wyraźną informacją, że palenie tytoniu szkodzi zdrowiu. Na płytach znajdą się też specjalne spoty informujące o zagrożeniach wynikających z palenia. W krótkich filmikach pokazywani będą śmiertelnie chory mężczyzna na wózku inwalidzkim z komunikatem: "Ty też możesz tak wyglądać". W ramach kampanii, jako pierwsze pojawią się na DVD filmy: "Incredible Hulk" oraz "21". Akcję poparły czołowe studia: Disney, Sony, Paramount, Warner Bros., Universal oraz Twentieth Century Fox. W ubiegłym roku 32 stany USA zwróciły się do związku studiów filmowych MPAA z propozycją, aby wszystkie takie filmy dozwolone były dla widzów poniżej 17 roku życia tylko pod warunkiem, że młodzi widzowie przyjdą do kina pod opieką osoby dorosłej. Jako argument podano wyniki badań przeprowadzonych przez amerykańskich naukowców, które dowodzą, że młodzi ludzie będący wielbicielami aktorów, którzy w filmach palą, często sami sięgają po papierosa, i to w bardzo młodym wieku. Na tak drastyczne ograniczenie studia filmowe jednak jeszcze się nie zdecydowały.