Reklama

Reklama

Wydawcy chcą otworzyć internetowy "kiosk"

Pięć wielkich amerykańskich wydawnictw prasowych poinformowało we wtorek o planach stworzenia internetowego "kiosku z gazetami". Mają to być multimedialne gazety "nowej generacji", dostosowane do mobilnych urządzeń, korzystających z internetu.

W przedsięwzięciu uczestniczą wydawnictwa Time, Conde Nast, Hearst, Meredith oraz koncern medialny News. Corp. Roberta Murdocha. Podkreślono jednak, że przewidziane jest zapraszanie także innych wydawnictw do korzystania z internetowego kiosku.

Reklama

- Dzięki tej cyfrowej inicjatywie klienci otrzymają wyjątkową ofertę, którą będą mogli pobrać na różne urządzenia, takie jak IPhone, E-Book-Reader i laptop - powiedział John Squires, który w wydawnictwie Time odpowiada za część cyfrową i jest przewidziany do pokierowania nowym przedsięwzięciem.

Kiosk ma ruszyć w najbliższych tygodniach. Agencja dpa zwraca uwagę, że stwarza on możliwość oferowania w internecie wyłącznie płatnych materiałów dziennikarskich, czego domaga się wielu wydawców. Zwłaszcza Murdoch występuje jako rzecznik rozszerzania płatnej oferty (ang. paid content). Jego brytyjski "Times" od wiosny przyszłego roku ma być dostępny w internecie wyłącznie dla abonentów.

Dowiedz się więcej na temat: wydawcy | kiosk

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje