O wycofaniu serii, w skład której wchodzi również torba z tworzywa sztucznego na zakupy, saszetka na monety i inne drobiazgi galanteryjne, wszystkie z wizerunkiem Chrystusa i jarmarcznymi różami w stylistyce lat 20., napisał także internetowy serwis BBC. Firma Blue Q sprzedaje również balsam do ust, któremu towarzyszy opis: "Najlepszy na niedzielę! Gwarantowane, że zauważy cię Król Królów" i krem do rąk i ciała "Jak najbliżej Chrystusa". Inny ze sloganów wymyślonych przez firmę to "Odkup swoją reputację i nie tylko". Firma prowadzi również linię kosmetyków "Brudaska", "Obmyj się z grzechów" oraz nalepki i odświeżacz powietrza "Koci zadek". Działa na rynku od 20 lat, w ciągu których oferowała m.in. odświeżacz oddechu, który "błyskawicznie" obdarzał użytkownika irlandzkim akcentem. Blue Q najwyraźniej potraktowała wycofanie kosmetyków Singapurze jako darmowy marketing. Reklamuje obecnie na swojej stronie internetowej linię "Zrób się dla Jezusa" ze zdjęciem papieża Benedykta XVI z firmową torbą serii i napisem "Zabronione w Singapurze". W Singapurze, którego ludność wynosi 4,4 mln, katolicy stanowią około 14-15 procent, a buddyści - 50 procent. Serię wycofano po skargach katolików, którzy uznali marketing produktów z wizerunkiem Chrystusa za pozbawiony szacunku, "niesmaczny", pełen seksualnych podtekstów oraz trywializujący chrześcijaństwo.