Więcej zdjęć znajdziesz TUTAJ. Dziecko, które znika za telefonem, krew w słuchawce i szybki sposób na spotkanie z Jezusem twarzą w twarz. Kilka mocnych kampanii dla tych, którzy zawsze muszą odebrać telefon w trakcie jazdy... Słynna kampania społeczna, której motywem przewodnim jest krew tryskająca ze słuchawki telefonu, została wymyślona przez agencję Mudra Group dla Bangalore Traffic Police. Zdjęcia wykonał fotograf Mallikarjun, a mocne billboardy pojawiły się na ulicach Bangalore (Indie) w 2009 roku. Temat bezmyślnych kierowców podjęli również producenci samochodów, w tym Subaru i BMW. Akcja "Don't text and drive: When the engine starts, the texting stops" (BMW) objęła zarówno telewizję, jak i internet oraz prasę, przypominając kierowcom, jak wielkim ryzykiem jest prowadzenie auta i jednoczesne posługiwanie się telefonem komórkowym. Więcej informacji na temat kampanii społecznych uderzających w bezmyślnych kierowców, w tym prosty sposób na "szybkie spotkanie z Panem", znajdziesz TUTAJ. POLECAMY: Krew w słuchawce - materiał poświęcony kampanii opracowanej przez Mudra Group