Można się zastanowić, czy taka restauracja będzie cieszyła się zainteresowaniem. Jak się okazało już w dniu otwarcia, taki pomysł był strzałem w dziesiątkę, który przyciągnął nie tylko gości, ale i zainteresowanie mediów z całego świata. - Restauracja prosperuje bardzo dobrze. Zawsze mamy pełny lokal i klientów oczekujących w poczekalni - mówi kelner restauracji Daniel Chyan. Menu współgra z wystrojem lokalu, są w nim takie pozycje jak "czarna kupka" (czekoladowe lody z owocami i śmietaną), "pachnie jak kupa" (wieprzowina z ryżem). W rzeczywistości są to dania kuchni tajwańskiej. Cały pomysł na restaurację został do USA zaimportowany z Azji. Można usłyszeć różne głosy na temat takiej restauracji. Wielu z klientów zasugerowało, że lokal ma wszystkie cechy potrzebne dla wielkiego sukcesu - jedzenie jest dobre, pomysł ciekawy, wprawdzie trochę szokujący, ale zabawny. Denesses Elias powiedziała: Jedzenie z tego (muszli klozetowej - red.) po raz pierwszy było trochę dziwne, ale jest bardzo dobre, więc to nie robi różnicy. - Jedzenie dobrze się prezentuje. Jest w małej toalecie, więc to trochę śmieszne - mówi Marjorie Decriem, mieszkanka Los Angeles. The Magic Restroomma własny profil na Facebooku. W momencie, kiedy restaurację odwiedziło dopiero 700 gości, jej profil na Facebooku "polubiło" już 1100 osób. Właśnie na tym profilu znalazł też głos krytyki: " Jaki obrzydliwy temat restauracji". oprac. TK