Z badania przeprowadzonego przez firmę The Hotel Networks wynika, że goście hotelowi, w tym 28,3 procenta osób podróżujących z przyczyn biznesowych i 23,9 procenta robiących to dla wypoczynku, ogląda więcej telewizyjnych reklam w pokoju hotelowym niż we własnym domu - informuje serwis Media Life. 43 procent biznesowych podróżnych stwierdziło też, że będąc w hotelu bardziej angażują się w telewizję poprzez rzadsze wykonywanie jednocześnie innych czynności w trakcie jej oglądania. Tak samo stwierdziło 2/3 badanych, którzy zatrzymują się w hotelach na wakacje. Czas spędzany w hotelowych pokojach pozwala również na wypróbowanie czegoś nowego. 1/4 respondentów stwierdziła, że zdarzyło się im obejrzeć program, którego nigdy wcześniej nie widzieli i następnie kontynuowali jego oglądanie w domu. z kolei największą popularnością gości hotelowych cieszą serwisy informacyjne i pogodowe.