Wallmart to największa sieć supermarketów w bratnich Stanach Zjednoczonych. Jeśli chcemy więc przekroju amerykańskiego społeczeństwa, obrazu przeciętnego "regular Joe with regular job" - gdzie najlepiej go szukać? O tak. Właśnie w "Wallmarcie". Buszującego między mrożonkami, sprawdzającego daty na produktach nabiałowych, kupującego krewetki i wędlinę na wagę, wrzucającego do koszyka płyny do mycia i papier toaletowy, słowem - konsumującego. Amerykanin podczas konsumpcji - to jak gepard na polowaniu, jak żerujący żarłacz, jak wiewiórka szukająca orzeszków, jeż - larw, królik Bugs - marchewki. Nie ma sytuacji, w której byliby bardziej naturalni. Strona "People od Wallmart" idzie jednak dalej. Wychodzi poza tę przeciętność i spośród tych milionów obywateli USA wyłapuje tych, którzy sprawiają, że to społeczeństwo jest tak ujmujące. Przyjrzyjmy się. http://peopleofwalmart.com ZETS