Wybieram 801 12 12 12 - i co słyszę? "Pogotowie Pogrzebowe, w czym mogę pomóc?" - od razu zgłasza się doradca pogrzebowy, bez zbędnego oczekiwania. To innowacyjne rozwiązanie spotkało się z szerokim odbiorem szczególnie w dużych miastach, gdzie mieszkańcy chętnie korzystają z proponowanych im udogodnień. Przykładem są Wrocław, Gdańsk, Poznań, czy Warszawa, gdzie intensywność zapytań stale rośnie - zakłady pogrzebowe Warszawa. Osoba, która zgłasza usługę pogrzebu, otrzymuje od razu to, co dla niej najistotniejsze - odpowiedź na wszystkie pytania oraz zrozumienie. Infolinia czynna jest całą dobę, przez siedem dni w tygodniu, dlatego w każdej chwili doradcy są gotowi, aby udzielić wsparcia. Poniżej przebieg zgłoszenia pogrzebu na infolinii. Krok pierwszy - zgłoszenie pogrzebu Podczas rozmowy doradca pogrzebowy ustala jakiej pomocy oczekuje osoba dzwoniąca. Zgłoszenia dotyczą wykonania usługi pogrzebu, kremacji czy transportu zwłok oraz wielu innych spraw okołopogrzebowych. Krok drugi - szczegóły pogrzebu Do przygotowania zgłoszenia pogrzebu potrzebne są odpowiedzi na następujące pytania, np.: Czy zgon nastąpił z przyczyn naturalnych, czy COVID? Czy pochówek będzie tradycyjny, czy kremacja? Czy jest już karta zgonu? Czy był już lekarz?Gdzie planowane jest miejsce pochówku? Każda z uzyskanych informacji pomaga w ustaleniu szczegółów pogrzebu. Pytania zostały przygotowane w taki sposób, aby nie przedłużać rozmowy i pomóc w jak najszybszym czasie. Możemy posłużyć się porównaniem pogotowia pogrzebowego do pogotowia ratunkowego. Krok trzeci - organizacja pogrzebu Ostatnim, trzecim krokiem jest przekazanie usługi do odpowiedniego zakładu pogrzebowego. Pogotowie Pogrzebowe do współpracy wybiera sprawdzone i zweryfikowane firmy pogrzebowe. Szczególna uwaga zwracana jest na profesjonalizm oraz empatyczne podejście do Klientów. Po zakończeniu rozmowy, osoba zgłaszająca oczekuje na kontakt ze strony zakładu pogrzebowego. Pogotowie Pogrzebowe to odpowiedź na dzisiejsze czasy Pogotowie Pogrzebowe jest na rynku od trzech lat i stale, z sukcesem wypełnia swoją misję. Infolinia powstała z myślą niesienia szeroko pojętej pomocy podczas organizacji pochówku, ale nie tylko. Doradcy pogrzebowi pomogli już wielu osobom, a przyjmowane i przekazywane zgłoszenia są stale weryfikowane. Bardzo ważne są dla nas informacje, czy Rodzina otrzymała kompleksową pomoc. Zarówno właścicielka, jak i pracownicy często słyszą słowa "jesteście potrzebni" oraz "dziękuję". Właśnie takie stwierdzenia to najlepsza nagroda za tą niełatwą pracę. Nagroda, a jednocześnie mobilizacja, aby stale szukać innowacji i podnosić jakość świadczonych usług. Co branży pogrzebowej przyniósł rok 2021? Był niespodziewany, zaskakujący, czy przewidywalny? Z pewnością nie był to rok przewidywalny, był niespodziewany i zaskakujący pod wieloma względami. Przede wszystkim fala zgonów, szczególnie w okresie Świąt Bożego Narodzenia sprawiła, że były to jedne z najtrudniejszych świąt na przełomie ostatnich lat. Więcej na ten temat można przeczytać m.in. w artykule "Najtrudniejsze Święta?" na naszym blogu. Kolejnym ważnym wydarzeniem są planowane zmiany w ustawie o cmentarzach i chowaniu zmarłych.