Cały proces produkcyjny podlega stałej, pełnej kontroli i przebiega z zachowaniem najwyższych standardów higieny i jakości. Hochland od lat stawia na współpracę z polskimi, rodzinnymi gospodarstwami, budując z nimi długotrwałe, partnerskie relacje. Dostarczane przez nich polskie mleko jest wysokiej jakości surowcem, na bazie którego powstają sery Hochland. Na potrzeby obecnej kampanii digitalowej, został stworzony materiał filmowy, który w skompilowanej formie przedstawia obecność Hochland w Polsce i najważniejsze fakty z nią związane. - Przez ponad 25 lat funkcjonowania na polskim rynku udało nam się zbudować pozycję lidera i zdobyć zaufanie konsumentów - podkreśla Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. - W naszej nowej kampanii podkreślamy, jak mocno firma jest tu zakorzeniona. Pokazujemy standardy, według których działamy i wartości, które są dla nas ważne. To one składają się na nasz sukces. Każdego dnia w całej Polsce konsumenci zjadają prawie 2 400 000 kanapek z naszymi serami ! Jesteśmy dumni, że nasze sery goszczą codziennie w tak wielu polskich domach.