Wybraliśmy się w rodzinną podróż po kraju. Odmierzamy czas, kiedy dojedziemy do celu. W końcu są jeszcze wakacje i czeka na nas wiele miejsc wartych odwiedzenia. Na autostradzie czy ekspresówce jedzie się szybko, wygodnie i bezpiecznie. Ale wszystko zmienia się, kiedy dochodzi do awarii. Nasze plany nagle rozpadają się niczym domek z kart. Żona roztrzęsiona, dzieci zrozpaczone i pada pytanie: "Co my teraz zrobimy?". Najważniejsze jest bezpieczeństwo Zepsute auto na drodze szybkiego ruchu stanowi poważny problem. Musimy zjechać z nim na pas awaryjny albo w zatoczkę. Trzeba natychmiast włączyć światła awaryjne, założyć kamizelkę odblaskową i w odległości 100 metrów od auta ustawić trójkąt ostrzegawczy. Wciąż jednak pozostaje obawa i strach, czy inni kierowcy zachowają ostrożność - a przy dużych prędkościach o błąd nietrudno. Każdy z nich może skończyć się wielką tragedią. Dlatego jak najszybciej uszkodzony pojazd powinien zostać usunięty z trasy, aby nie stanowił zagrożenia. Jeśli nie mamy ubezpieczenia, szukanie wolnej lawety może być bardzo kłopotliwe i wiązać się z długim czasem oczekiwania. A do tego trzeba się liczyć z dużym wydatkiem. Warto pamiętać, że holowanie auta po autostradzie przez pojazdy do tego niedostosowane jest zabronione, o czym mówi art. 31, ust. 2 pkt 5 "Prawa o ruchu drogowym". Awaria samochodu na autostradzie jest szczególnie stresująca i często w przypływie emocji można poczuć się bezradnym. Warto wtedy wiedzieć, do kogo w takich sytuacjach zwrócić się o pomoc. Posiadając ubezpieczenie komunikacyjne w LINK4, wystarczy wykręcić numer infolinii 22 444 44 44, aby zgłosił się konsultant i pomógł nam. Przysłana przez firmę pomoc drogowa średnio dociera na miejsce w 30 minut. OC i AC nie wystarczą Mając pakiet OC w LINK4, otrzymujesz w cenie unikalny Program Pomocy z Samochodem Zastępczym i Assistance Opony. Wtedy zyskujesz holowanie do 100 km, ale tylko w sytuacji wypadku lub kolizji. Możesz liczyć również na samochód zastępczy do 3 dni. To nie rozwiązuje problemu w przypadku awarii, kiedy pomoc potrzebna jest "na już". Od takich kłopotów jest właśnie ubezpieczenie Auto Assistance, które w LINK4 występuje w trzech wariantach. Już podstawowy z nich zapewnia lawetę, która zepsuty samochód odwiezie we wskazane przez nas miejsce na odległość do 500 km. Dotyczy to zarówno Polski, jak i Europy. Z takim ubezpieczeniem otrzymujemy znacznie więcej, także: naprawę na miejscu zdarzenia;wymianę koła;uruchomienie w przypadku rozładowanego akumulatora;dostarczenie paliwa;pomoc, jeśli paliwo zamarznie lub jeśli nalejemy niewłaściwe;złomowanie;otwarcie w przypadku utraty lub zniszczenia kluczyków;pokrycie kosztów parkowania do 2 dni; oraz jedno z poniższych świadczeń do wyboru: -nocleg w hotelu **/***, jeśli znajdujemy się ponad 20 km od miejsca zamieszkania;transport kierowcy i pasażerów do celu podróży lub miejsca zamieszkania, jeśli odległość ta przekracza 20 km;samochód zastępczy po wypadku/kradzieży do 4 dni. A to nie koniec korzyści Wyższe warianty ubezpieczenia dają kolejne korzyści. Auto Assistance Plus wzbogacony jest o opcję samochodu zastępczego w razie awarii, który możemy otrzymać na 3 dni oraz ze zwiększonym limitem na samochód zastępczy, a w razie wypadku lub kradzieży do 5 dni. Natomiast Auto Assistance Komfort zapewnia holowanie bez limitu kilometrów na terenie Polski i do 750 km od miejsca zdarzenia na terenie Europy. Do tego: samochód zastępczy na 5 dni w razie awarii i na 10 dni w przypadku kradzieży lub wypadku. Ubezpieczenia Auto Assistance to rozwiązania doceniane przez każdego kierowcę, który regularnie użytkuje swój pojazd. Koszty wynajęcia lawety mogą sięgać znacznie ponad tysiąc złotych, a za granicą nawet kilku tysięcy, co oczywiście wielokrotnie przewyższa cenę polisy. Zatem wykupienie dodatkowej ochrony nie tylko zapewnia nam spokój i daje poczucie komfortu. W kłopotliwej sytuacji zwraca się z nawiązką. Na stronie www.link4.pl dostępny jest kalkulator, który intuicyjnie prowadzi użytkownika przez poszczególne warianty ubezpieczenia i w 60 sekund wyliczy całkowity koszt polisy. Możesz też porozmawiać bezpośrednio z konsultantami pod numerem 22 4444444 lub osobiście spotkać się z agentem. Ubezpieczenia Auto Assistance dostępne w LINK4 są tylko w pakiecie z OC lub OC/AC. Więcej informacji, w tym wszystkie limity i ograniczenia, znajdziesz w OWU na stronie ww.link4.pl. Artykuł sponsorowany