O kampanii opowiadał Arkadiusz Skrzypiński, szczeciński sportowiec, zdobywca Pucharu Świata w parakolarstwie, który był jedną z "twarzy" akcji. - W mojej ocenie jest to ważna akcja, pomaga uświadomić szczecinianom, że w ich mieście żyją bardzo utytułowani sportowcy. Organizatorami kampanii są Urząd Miasta Szczecin, Uniwersytet Szczeciński i Szkoła Mistrzostwa Sportowego. Jej celem jest promocja szczecińskiego sportu i jego mistrzów. Kampania rozpoczęła się w lipcu 2007 r, wówczas w mieście pojawiły się billboardy z wizerunkami znanych sportowców ze Szczecina. "Twarzami" kampanii byli: Marek Kolbowicz, Konrad Wasielewski, Monika Pyrek, Mateusz Sawrymowicz, Przemysław Stańczyk, Katarzyna Baranowska, Arkadiusz Skrzypiński oraz trenerzy Mirosław Drozd, dr Krzysztof Krupecki i Piotr Kula. Prezentacja kampanii odbyła się podczas konferencji "Telepraca szansą na zwalczanie nierówności i dyskryminacji na rynku pracy". Projekt pod taką nazwą realizuje Zachodniopomorska Szkoła Biznesu. Dzięki niej znalazło zatrudnienie 120 osób niepełnosprawnych.