Było to pierwsze z cyklu spotkań mających na celu wyłonienie partnera, z którym miasto chce współpracować przy opracowaniu koncepcji optymalizacji komercyjnego wykorzystania modernizowanego stadionu miejskiego. Rozmowy dotyczyły m.in możliwości związanych z zagospodarowaniem i dalszym użytkowaniem powierzchni handlowej i reklamowej, sali konferencyjno kongresowej, sky boxów, zarządzania strefą biznesową i vipowską oraz wykorzystania stadionu na cele kulturalne i rozrywkowe jak np. koncerty, targi, wystawy. Firma sportfive specjalizuje się w tego typu działalności pracując głównie dla miast przygotowujących stadiony do mistrzostw euro 2012 oraz modernizujących stadiony dla zachodnich klubów piłkarskich m.in Juventusu Turyn. Na konferencji prasowej z udziałem Tomasza Cieślika, dyrektora marketingu i sprzedaży polskiego oddziału sportfive, prezydent Tadeusz Arłukowicz powiedział, że przedmiotem rozmów będzie również kwestia pozyskania sponsora tytularnego dla stadionu. Wybór najkorzystniejszej oferty przewidywany jest w III kwartale bieżącego roku. Jak powiedział Tomasz Cieślik - koncepcja komercyjnego zagospodarowania naszego obiektu powinna być gotowa najpóźniej na rok przed oddaniem do użytku. Stadion miejski zgodnie z harmonogramem będzie gotowy jesienią 2011 roku. Wiadomość pochodzi ze strony oficjalnej Urzędu Miasta Białegostoku.