Hasło nawiązuje do jaskini Raj znajdującej się w pobliżu Kielc. W środę władze miasta zaprezentowały plakat dziennikarzom. Przedstawione na plakacie osoby odwołują się do imprez i aktywności związanych z miastem: harcerka symbolizuje coroczny Harcerski Festiwal Kultury Młodzieży Szkolnej, piłkarz ma barwy Korony Kielce, muzyk nawiązuje do paru znanych zespołów, narciarka przypomina o kilku stokach narciarskich zlokalizowanych w mieście i okolicach, tancerka należy do odnoszącego sukcesy Kieleckiego Teatru Tańca, a skateboardzista wskazuje na imprezy związane z tym sportem. - Dość długo zastanawialiśmy się, jak zaprezentować Kielce i doszliśmy do wniosku, że najważniejszym walorem miasta są ludzie. Kielce to miasto możliwości, które pozwala się rozwijać poprzez dyscypliny sportowe i inne formy aktywności - uważa plastyk Michał Obiedziński, który wraz z fotografem Krzysztofem Pęczalskim stworzył plakat. 300 billboardów promujących Kielce pojawi się w drugiej połowie sierpnia w pięciu miastach: Warszawie, Krakowie, Katowicach, Łodzi i Lublinie. Akcja ma zachęcać do turystyki weekendowej i przyjazdu do stolicy regionu świętokrzyskiego. Ogólnopolska kampania billboardowa o wartości 100 tys. złotych jest nagrodą dla Internetowej Telewizji Kielce, podległej magistratowi. W kwietniu ITK zwyciężyła w konkursie "Złote Formaty" podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów.