Po pierwsze, firma może włączyć się w pomoc sztabom WOŚP w swojej okolicy. Sztaby szukają sponsorów, dzięki którym będą mogli zrealizować wszystkie swoje plany na finałowe imprezy w swoich miastach. Listę sztabów 25. Finału WOŚP, których w Polsce i na świecie jest ponad 1600, można znaleźć na TUTAJ. Po drugie, firmy mogą również wesprzeć finałowych wolontariuszy w swojej okolicy. Gorąca herbata, kawa, poczęstunek, darmowe przejazdy, grochówka z kuchni polowej, dodatkowe gadżety - to wszystko wolontariusze z pewnością przyjęliby z uśmiechem i umiliłoby im to finałową zbiórkę w mroźną, styczniową niedzielę. Jeśli masz taką możliwość - skontaktuj się z wybranym sztabem. Po trzecie, firma może wziąć udział w finałowych aukcjach internetowych na portalu aukcje.wosp.org.pl. Można tam znaleźć wiele gadżetów. Oprócz tego każdy może bezpłatnie wystawić na licytację coś od siebie. Można też wziąć udział w Licytacji Najbardziej Hojnych Darczyńców, która odbędzie się w finałową niedzielę. To jedno z najważniejszych przedsięwzięć realizowanych w czasie Finałów WOŚP. Złote Serduszka i Złote Karty Telefoniczne stały się najbardziej prestiżowymi symbolami społecznego zaangażowanie osób i firm w 25-letniej historii Fundacji WOŚP. Po czwarte, każda firma może umieścić na swojej stronie Wirtualną Skarbonkę. Od 15 grudnia na portalu siepomaga.pl będzie można założyć Wirtualną Skarbonkę, z której zebrane środki trafią bezpośrednio na konto 25. Finału WOŚP. Po piąte, w przyszłym tygodniu na stronie internetowej WOŚP będą do pobrania bannery internetowe 25. Finału WOŚP. Będzie można je pobrać i umieścić na stronach internetowych, zachęcając do wsparcia Orkiestry.