W kampanii informacyjnej dotyczącej zimowych igrzysk olimpijskich w roku 2022 o korzyściach płynących z ich organizacji przekonują z billboardów sympatyczni, uśmiechnięci ludzie. Ich zdjęcia pochodzą z zasobów nowojorskiej agencji fotograficznej Shutterstock.- Nie rozumiem, dlaczego nie zostały wykorzystane zdjęcia krakowian, skoro jak twierdzi prezydent <a class="textLink" href="https://wydarzenia.interia.pl/tematy-jacek-majchrowski,gsbi,2063" title="Jacek Majchrowski" target="_blank">Jacek Majchrowski</a>, większość mieszkańców naszego miasta jest za igrzyskami - zwraca uwagę Tomasz Borejza, redaktor naczelny portalu krowoderska. pl, który ujawnił pochodzenie tych zdjęć. Jego zdaniem wybranie do akcji uniwersalnych zdjęć sprawia, że "tchnie ona fałszem". Mateusz Zmyślony z Komitetu Konkursowego Kraków 2022 tłumaczy, że użycie zdjęć agencyjnych było najtańsze i najprostsze.