W przerwie letniej do klubu dołączyli: Michał Bieliński (Kaszubia Kościerzyna), Dawid Łoziński (Lech Poznań ME), Wojciech Musuła (Świt Nowy Dwór Mazowiecki), Karol Szostek (Akademia Piłkarska Malbork), Marcin Matysiak (Lech Poznań ME), Maciej Kiciński (Korona Kielce). Okienko transferowe potrwa jednak do końca sierpnia, więc klub ma jeszcze czas na pozyskanie kolejnych zawodników. Prowadzi także zaawansowane rozmowy m.in. z Jakubem Kawą, wychowankiem Lechii Gdańsk. Władze klubu zaznaczają, że oczekiwania kibiców zawsze są wysokie, ale fani Bałtyku myślą realistycznie. Piłkarze mają świadomość, że trzeba walczyć o każdy punkt i mecz oraz liczą na dobre miejsce. Drużynie ma w tym pomóc strategiczny sponsor, który w maju tego roku podpisał z klubem długoterminową umowę o współpracy. Firma doceniła dobry klimat do promowania marki, bogaty oraz ciekawy rynek w Gdyni i Trójmieście i planuje odnieść wraz z Bałtykiem sukces. Jednym z celów umowy jest skauting. Firma chce dać szansę najmłodszym, utalentowanym piłkarzom, by mogli się rozwijać. Amica chciałyby również stworzyć nowy, rodzinny wymiar kibicowania. Pozwoli to wychować nowe pokolenie fanów Bałtyku Gdynia. Nie bez znaczenia dla firmy jest też pozytywne nastawienie miasta. Najbliższy mecz Bałtyku już 31 lipca z Ruchem Zdzieszowice. Gdynianie zagrają na wyjeździe. Zespół Prasowy Urzędu Miasta Gdyni