Do tej pory polskie produkty kupowało 5 proc. mieszkańców Polski, teraz jest ich już 13,2 proc. - Wynik, który udało nam się osiągnąć, to dowód na to, że działania marketingowe realnie przekładają się na gospodarkę. Wystarczyło półtora miesiąca konkretnych, dobrze przygotowanych działań, aby odsetek patriotów konsumenckich zwiększył się prawie trzykrotnie - mówi Jacek Sadowski, dyrektor generalny agencji DEMO, pomysłodawca kampanii. - Wyniki badań wskazują, że warto prowadzić działania na rzecz rynku pracy w Polsce. Wiemy też, że można to robić - jest to zgodne z prawem unijnym, jeśli tylko nie angażuje się pieniędzy publicznych. Dlatego zakładamy Fundację Dajesz Pracę PL - mówi Sadowski. Celem Fundacji będzie wspieranie rynku pracy w Polsce i działania zmierzające do zwiększenia zatrudnienia. Fundacja będzie wyróżniać przedsiębiorstwa, które w szczególny sposób dbają o zatrudnienie i przyczyniają się do powstawania i utrzymania miejsc pracy w Polsce. Jednym z działań będzie przyznawanie produktom logotypu kampanii. Ma to ułatwić konsumentom rozpoznanie produktów, dzięki kupowaniu których wspierają rynek pracy w Polsce. - Kiedy konsumenci będą wiedzieli, które to produkty, będą mieli ułatwiony wybór - przekonuje Sadowski.