Na stronie pomocy technicznej Samsunga pojawiła się informacja dotycząca braku wsparcia dla Netflixa w przypadku niektórych telewizorów. Koreański producent twierdzi, iż za utratę dostępu do aplikacji można obwiniać ograniczenia techniczne. Niestety Samsung nie określił, które modele telewizorów smart TV przestaną być kompatybilne z Netflixem. Pozostaje mieć nadzieję, że producent zdecyduje się podzielić tego typu danymi w najbliższym czasie. Osoby korzystające z przystawek bądź Roku nie mają się o co martwić - serwis <a class="textLink" href="https://geekweek.interia.pl/streaming/news-ile-kosztuje-netflix-i-jak-go-wykupic-pakiety-i-cennik-2024,nId,6488859" title="Netflix" target="_blank">Netflix</a> będzie w tym przypadku dalej funkcjonował bez większych przeszkód. Oświadczenie polskiego oddziału Samsunga:"Samsung został niedawno poinformowany przez firmę Netflix, że od 1 grudnia 2019 r. aplikacja Netflix nie będzie wspierana na wybranych modelach telewizorów Smart TV z 2010 i 2011 roku, które sprzedawane były w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych. Użytkownicy tych produktów, otrzymają powiadomienie o zmianie, gdy otworzą aplikację Netflix na swoim Smart TV. Nadal jest wiele innych urządzeń, wspieranych przez Netflix, które można połączyć z telewizorem Smart TV, aby korzystać z aplikacji. Lista obsługiwanych urządzeń dostępna jest na stronie netflix.com/compatibledevices".