Będą mogli je nabyć zarówno inwestorzy indywidualni, jak i instytucjonalni. Pozyskany kapitał spółka przeznaczy na wprowadzenie nowych technologii, promocję marki INTERIA.PL oraz ewentualne przejęcia małych podmiotów oferujących ciekawe usługi internetowe i gotową treść. O planowanym na 2001 r. upublicznieniu spółka informowała już w maju br. Przed debiutem planowane było przeprowadzenie nowej emisji akcji, stanowiącej 20-30 proc. kapitału akcyjnego, którą w całości miał objąć nowy akcjonariusz - prawdopodobnie inwestor finansowy. Rozmowy takie są prowadzone równolegle z działaniami zmierzającymi do upublicznienia spółki. Akcjonariuszami INTERIA.PL są: ComArch SA (49,99 proc.), grupa RMF (42 proc.). Pozostałe udziały są w części w rękach osób prywatnych, a w części przeznaczone są dla wybranych pracowników INTERIA.PL w ramach programu motywacyjnego. Portal rozpoczął działalność w lutym br., w trzecim kwartale zanotował 30-procentowy wzrost wizyt. Obecnie notuje do 1,3 mln odsłon dziennie. Według wyników ciągłego badania użytkowników Internetu w Polsce NetTrack, prowadzonego przez SMG/KRC, portal INTERIA.PL plasuje się od dłuższego czasu na stabilnej, trzeciej pozycji w rankingu polskich portali. Od kilku miesięcy spółka zajmuje drugą pozycję w grupie podmiotów oferujących bezpłatne konta pocztowe (poczta.interia.pl oraz www.poczta.fm). Spółka INTERIA.PL zajmuje jedną z czołowych pozycji na rynku sprzedaży reklamy internetowej. Przychody z tego tytułu w I półroczu 2000 r. wyniosły ponad 3,4 mln zł.