Twarzą kampanii został blisko 90-letni benedyktyn, ojciec Leon Knabit. Zdjęcie duchownego w czerwonych koralach na szyi i wystającej spod habitu koszulce z napisem "Bądź spokojny i módl się i pracuj" ("Keep calm and ora et labora") pojawi się w kampanii internetowej w czerwcu. W lipcu pojawią się billboardy, a spoty w telewizji zostaną wyemitowane dwa tygodnie przez ŚDM - wylicza Radio Kraków. Władze Małopolski szacują, że taka reklama dotrze do około 25 milionów osób i w ten sposób uda się zachęcić ich do ponownego przyjazdu do Krakowa.Światowe Dni Młodzieży odbędą się od 26 do 31 lipca. Myślą przewodnią spotkania są słowa: "Błogosławieni miłosierni, albowiem oni miłosierdzia dostąpią". Organizatorzy spodziewają się, że zainteresowanie tym wydarzeniem będzie ogromne i że do Krakowa może przyjechać 5-6 tys. dziennikarzy i fotoreporterów z ponad 200 krajów. Polska po raz drugi będzie gospodarzem ŚDM.