Spotkanie władz lokalnych, przedsiębiorców, naukowców oraz studentów odbędzie się 11 czerwca 2008 r. w ramach "Forum przedsiębiorcy w Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi". Studenci będą mieli okazje m.in. szkolić się praktycznie w zagadnieniach związanych z technikami sprzedaży, turystyką i PR. Swoje firmy i przedsiębiorstwa zaprezentują inwestorzy, tacy jak: Monnari, Indesit, PZU, MTŁ, BZ WBK, czy Infosys BPO. Wykładowcy WSHE, władze miasta, i studenci wezmą udział w debacie telewizyjnej. Tematem dyskusji będzie aktywizacja młodych ludzi w kontekście miejskiego programu "Młodzi w Łodzi" oraz działającej przy WSHE - Rady Biznesu. Program "Młodzi w Łodzi" ruszył w marcu br. W jego ramach powstał m.in. portal praktyk i staży, w którym pracodawcy mogą ogłaszać nabór na stanowiska dla praktykantów, a chętnym do nauki zawodu ma pomóc w zdobywaniu doświadczenia. Dzięki inicjatywie studenci mają dostęp do większej pomocy finansowej i stypendiów, fundowanych zarówno przez pracodawców, jak i UMŁ. Zyskają również uczniowie szkół ponadgimnazjalnych, dla których opracowano strategię kształcenia zawodowego. Oficjalna kampania projektu mająca promować Łódź jako miasto wielkich szans i olbrzymich perspektyw wystartowała 1 maja. Promocja programu pod hasłem "Żyję i pracuję po łódzku" ma nie tylko skłonić przedsiębiorczych i dynamicznych ludzi do pozostania w mieście, ale i zmienić jego wizerunek. W projekt zaangażowane są łódzkie uczelnie wyższe oraz 26 największych pracodawców lokalnych, m.in. Delll i Gillette. (ed) Wiadomość pochodzi ze strony oficjalnej Łodzi.