Spot reklamowy będzie emitowany w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat Plus, radiu, kinach oraz w internecie. Promocja obejmie także działania outdoorowe. - Interia w nowej kampanii skupia się na aktualnych wydarzeniach, którymi żyje cała Polska, jest "blisko tego, co bliskie Tobie". Opisuje zjawiska i sytuacje, które nas interesują, którymi żyjemy, wobec których nie pozostajemy obojętni. Kampanii towarzyszy nowy claim "Twoje wszystko", który w naturalny sposób uzupełnia przekaz spotu "Pomiędzy". Wskazuje, że wszystko to, czego potrzebuje użytkownik można znaleźć właśnie w Interii - mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, Dyrektor Komunikacji Marketingowej w Grupie Polsat Plus. - Hasło Interii "Twoje wszystko" jest spójne ze <a href="https://biznes.interia.pl/gieldy/aktualnosci/news-grupa-polsat-plus-kampania-ty-rzadzisz-wybierz-swoje-wszystk,nId,5409986" target="_blank">strategią komunikacyjną Grupy</a> - dodaje. Nowa strona Interii <a href="https://wydarzenia.interia.pl/kraj/news-ruszyla-nowa-strona-glowna-interii,nId,5595803" target="_blank">Zmiany w portalu odzwierciedla nowa strona główna Interii</a>. Zastosowane w niej rozwiązania m.in. nowoczesny design, intuicyjna obsługa, przejrzysty podział na bloki tematyczne i sekcja "Najnowsze" zapewniają użytkownikom komfortowy i szybki dostęp do wybranych treści. - Użytkownicy znajdą w naszym portalu wszystko, czego potrzebują - newsy, wywiady i mnóstwo treści multimedialnych m.in. materiały wideo, podcasty i live streamingi. Polityka, plotki, <a class="textLink" href="https://wydarzenia.interia.pl/tagi-pogoda,tId,93486" title="pogoda" target="_blank">pogoda</a>, muzyka, filmy, seriale, motoryzacja i wiele innych tematów - opisane, opowiedziane i pokazane przez najlepszych dziennikarzy w Polsce - mówi Piotr Witwicki, Redaktor Naczelny Grupy Interia. Za pomysł kreatywny kampanii "Pomiędzy" oraz jej realizację odpowiada agencja Freundschaft we współpracy z działami marketingu Telewizji Polsat i Interii oraz domem produkcyjnym TFP. Plan mediów przygotowało Vizeum Polska. *** Według badań Mediapanelu w tym roku Grupa Polsat-Interia odnotowuje co miesiąc ok. 20 mln RU i prawie 2 mld odsłon. Portal sukcesywnie dąży do objęcia pozycji lidera w polskim Internecie.